Realització d’un espot publicitari com acció transmèdia

Brigitte Franch Aliau

  • Títol del treball: “Realització d’un espot publicitari com acció transmèdia”
  • Autor del treball: Brigitte Franch Aliau
  • Any: Treball de Final de Grau
  • Duració del clip: 1:05 min i 4:42 min
  • Sinopsi: Aquest treball de fi de grau té com objectiu principal l’elaboració d’un producte audiovisual transmèdia per tal de donar a conèixer la nacra (Pinna nobilis) i la situació que presenta actualment (en perill crític d’extinció), el projecte Safe Pinna i l’associació GC&NC. Així doncs, s’han elaborat dos espots publicitaris, un per a televisió i l’altre per a web. Per poder dur a terme aquest objectiu, prèviament, s’ha hagut de fer recerca en el camp de la publicitat i concretament, de la publicitat mediambiental, de la publicitat d’associacions sense ànim de lucre i de l’espot a les pàgines web.